joi, 8 octombrie 2009

De ce zic femeile nu?

Atentie: se aplica numai in maxim 80-90% din cazuri.

Daca intrebi o femeie (hai sa trecem la termenul de fata pentru ca femeie pare asa mai aiurea). Deci, daca intrebi o fata daca e ok sa urci la ea in apartament, ea va zice mai mereu nu. Aici ma refer la fetele cu care vrei sa ai o relatie serioasa, nu la pitzipoancele pe care le agati in cluburi. Deci ele vor zice nu. De ce? E clar ca nu pentru ca nu vor sa urci. Vor doar sa joace acel joc prostesc al femeii, joc care se cheama "nu ceda usor". Ok. Am inteles. Esti fata serioasa, devreme acasa, frumoasa, dar totusi, inevitabilul se produce. De ce sa zici nu? Ca sa se intample dupa a doua intalnire? Sau a treia? Sau a 11-a? Urasc jocul asta. Poti zice foarte usor da, eu urc, bem ceva, mai vorbim, ne sarutam si, daca sunt un tip serios si vad ca nu doresti sa mergem in dormitor, atunci plec. Sau ti-e frica ca eu sunt un magar care nu va intelege ca a intrecut o limita? Sau alta varianta: ti-e frica ca nu ma poti refuza si vei cade in bratele mele, subjugata de o dorinta nebuna? Cine stie?!

Concluzia: tot nu pricep de ce zic fetele nu. A, stiu de ce!!! Nu au alcool in casa si se fac de ras ca nu au cu ce sa te serveasca. :)))

edit: mi-a zis un amic dupa ce a citit acest articol ca stie de ce zic femeile nu. Pentru ca imi pute gura. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu