duminică, 11 octombrie 2009

The Taking of Pelham 1 2 3 (2009)

Eram atat de disperat de cateva luni sa vad acest film, incat m-as fi dus si la cinema pentru el. As fi facut eu asta !! Acum ma felicit ca nu m-am dus la cinema. Injuram zecile de lei aruncate pe geam. Dupa distributia pe care o afisa, filmul parea ca va fi un maga succes. Din parti. O plictiseala cum n-am mai vazut de mult. Cum de o fi acceptat Denzel sa joace in lalaiala astta?
Denzel Washington in cel mai slab rol al carierei sale
John Travolta a fost singurul care mi-a placut
Pe John Turturro nu pot sa il vad in roluri serioase, avand in vedere trecutul sau actoricesc.
James Gandolfini are cu adevarat prestanta unui primar, desi mai mult il vad ca un mafiot. Prietenii stiu de ce. O scena stupida din film, in care banii sunt adusi cu o masina si cateva motociclete mi-a atras atentia. Personajul interpretat de James Gandolfini a remarcat foarte bine urmatoarea faza: "De ce nu am adus banii cu un elicopter?". Exact la asta m-am gandit si eu cand am vazut ca merg prin trafic cu 10 milioane de $. Idioata politia din america.
imdb link
5/10 (ia nota atat de mare datorita distributiei, ca altfel ... )

Dupa ce am aflat ca acest film plictisitor este defapt un remake, am cautat repede trailerul filmului original. O sa il caut pe net. Pare prea tare. Desi este cam identic, Walter Mathau pare mai credibil, plus ca filmele vechi sunt muuuult mai bine facut decat cele din ziua de azi, cele comerciale. Iata si trailerul celui vechi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu