duminică, 22 noiembrie 2009

La vot

Fusei si eu azi la vot, ca orice om. M-a surprins numar suspect de mare de oameni care se imbulzeau la liceul Sincai unde am votat eu. Exagerat de multa lume. Am fost pe la ora 13. Asteptam minute intregi sa iasa puhoiul de lume din liceu ca sa putem intra. La sala unde eram eu distribuit (cu strada) era o coada imensa, ca la oricare usa dealtfel. Ma indoiesc ca lumea brusc a iesit sa schimbe ceva, avand in vedere ca in partialele de la ora 15 se vede ca nu e nicio schimbare a sistemului si a intereselor. Deci numarul de oameni exagerat de mare nu se explica decat asa: turism electoral. Avand in vedere ca Blaga nu pune la dispozitie CNP-urile votantilor catre partidele care le-au cerut, e clar ca ceva pute prin Danemarca. Asa cum am spus si in zilele trecute, se intrevede o realegere a mult iubitului si stimatului Traian Basescu, presedintele Romaniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu