miercuri, 18 noiembrie 2009

Restul catindatilor

Cica cam (cacofonie dorita) vin alegerile prezidentiale.
Am prezentat doar doi catindati. Acum ca mi s-a si busit calcularetul vreo 5 zile, nu mai am timp de prezentarea lor in detaliu, asa ca ii iau pe repede inainte. Au fost Basescu si Geoana saptamanile trecute prin vizorul meu. Acum restul:

- Crin Antonescu: un om in care nu am deloc incredere. Pare politicianul necorupt. Pare politicianul care ne va salva de Basescu. Sa nu va surprinda daca va face o alianta pre sau post alegeri chiar cu Basescu. Eu chiar sunt sigur ca asa va fi daca va intra in turul 2. Sa nu va mirati sa il vedeti pe Basescu prim ministru.

- Sorin Oprescu: singurul om care vrea sa faca curatenie cu adevarat in sistemul politic actual. Pe el am sa-l votez!

- C.V. Tudor: cam cum gandesc despre Oprescu acum, asa gandeam despre Vadim. S-a luat in gura cu americanii si asta l-a costat. Niciodata nu va fi presedinte tocmai din cauza asta.

- Kelemen Hunor: cand o sa termine cu obsesia ca Romania nu are cum sa fie stat national pentru ca peste 10% din populatie nu este formata din romani, am sa-l ascult. Pana atunci, poate sa latre si la luna. Nu ma intereseaza.

- George Becali: Hahahahahahahahaha!!!!

- Constantin Potirca: cine e asta???

- Remus Cernea: aici sunt impartit. Nu stiu inca cum sa-l citesc. De obicei ma pricep la oameni. Pare sincer, dar nu este suficient cunoscut ca sa ii dau sanse sa sara de 2%.

- Eduard Manole: nu a mai candidat asta la o functie la alegerile locale parca? Ii stiu numele de undeva.

- Cristian Iane: l-am vazut acum la TVR. Saracul de el .... saracu ....

- Constantin Rotaru: un pic mai breaz decat Iane, dar tot pe-acolo. In marja de eroare.

Hai Oprescu!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu