luni, 14 decembrie 2009

Straini in noapte

link
Nu-mi revin. Acum am revenit acasa. Am fost la piesa "Straini in noapte" in regia lui Radu Beligan. Florin Piersic este icoana teatrului romanesc. Te uiti la el si te inchini. Nu-ti vine sa crezi cat talent poate avea. Cand a fost creat cred ca Dumnezeu in loc sa arunce o pipeta de talent peste el, a aruncat o cisterna. Nu se poate asa ceva. Imi luasem aparatul foto si am si uitat sa filmez macar o secventa din piesa. Am fost captivat de cei doi actori. La sfarsit cand se aplauda la greu, m-am gandit ca pot totusi filma, dar nu doream sa ma opresc din aplauze. Imi doream sa aplaud pana mi se desprinde pielea de pe maini. De ce m-am oprit? De ceee???
Ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt contemporan cu acest monstru sacru al teatrului MONDIAL!!!
Am resusit sa dau mana cu el si chiar sa fac o poza cu el. Sunt in extaz. M-a si pupat si l-am pupat la randul meu. M-am simtit ca o fata mare care e pupata de un baiat de liceu. Imi venea sa ridic piciorul in sus ca fetele cand sunt pupate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu