luni, 14 decembrie 2009

Unde este pixelul albastru aici, dragi pupincuristi basescieni?

link
Eu cred ca prima caseta (cea cu Base) este reala.
La fel cred ca si asta este reala.
Il cred pe Base in stare sa faca asa ceva. De aia nici nu m-a scoat cand a aparut caseta. Poate doar faptul ca era un copil mi s-a parut greu de urmarit.
La fel il cred pe Geoana in stare sa faca ceea ce apare pe caseta. Unde e noutatea?
Ce va socheaza la Base lovind un copil sau la un politician luand bani pentru a fi pe lista? Traim in Romania. Nu stiati ca se intampla asta?
Cand un om simplu da intr-un copil, nu ma agit prea tare. Cand e vorba de primarul capitalei pe atunci, normal ca sunt mahnit si nu am cum sa il privesc ca pe un om pe Base dupa ce am vazut acea caseta.
Cand un om simplu ia spaga, nu ma agit prea tare. Cand presedintele senatului (al doilea om in stat) ia spaga, normal ca sunt mahnit si nu am cum sa il privesc ca pe un om pe Geoana dupa ce am vazut acea caseta.
Ia sa vad obiectivismul asta si la bloggerii pupinbasesti.

Un comentariu:

  1. emi draga am si eu o intrebare cum ti-ai pus blogul Sa-l gaseasca google-ul:D? adica scriu pixel albastru si vine blogu tau ,imi spui si mie:D?

    RăspundețiȘtergere