miercuri, 6 ianuarie 2010

E misto in pielea lui Costi Rogozanu ?

P.S. Şi o precizare pentru Ciutacu care se bucură că Realitatea “m-a dat afară”. După plecarea de la Cotidianul, anul trecut, m-am angajat la F5, tot în trust, dar nu la TV. De la Realitatea primeam o colaborare care a fost tăiată pentru că, ce surpriză, bugetul e mai mic pe anul ăsta. Aşa că am mai puţini bani, ceea ce e nasol, dar îmi văd de Vox şi de colaborarea la Money Express. Ceea ce n-o să înţeleagă Ciutacu vreodată e cît de mişto e în pielea mea, chiar şi fără bani. Ştie el ce n-am făcut eu niciodată şi ce a făcut el tot timpul, el şi ai lui, şi nu e vorba doar de jurnaliştii urlători de la Antena3. Încă ceva: citeşte te rog zecile de comentarii critice la adrea lui Traian Băsescu pe care le-am scris în ultimele două luni, precum şi tonele de înjurături pe care mi le-am luat ba pentru că eram omul lui cutare, ba că eram al lui contracutare. N-ai cum să ştii sentimentul, pentru că despre tine se ştie al cui eşti.


No comment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu