sâmbătă, 27 martie 2010

Extaz sau cosmar?

Ma gandeam acum, uitandu-ma la imaginea din stanga, cum ar fi sa vii acasa si sa-ti gasesti iubita transpirata si goala in pat. Te duci repede si deschizi sifonierul. Ce gasesti inauntru? O femeie. Say what?!?!?!? Dap. O femeie. Ramai putin socat. Apoi stai si te gandesti cum o fi o partida in trei. Te si bucuri ca nu ai gasit un barbat inauntru. Dar imediat momentul de fericire dispare. Asta pentru ca te intrebi ca, femeie sau barbat, tot nu e bine. Tot te-a inselat. Dar de ce oare? Si toata aceasta analiza are loc in 2-3 secunde. Te gandesti ca poate nu merge instalatia ta prea bine si nu o satisfaci? Nope. Pentru ca daca era asa cauta un dus cu furtun, nu unul cu stropitoare. Nedumerirea oricum iti ramane. Ce reactie ai?
a) iesiti dracului afara din casa mea!
b) Hmmm, te iert iubi. Domnisoare poate sta de data asta. Dar doar asista.
c) Stiti ceva? Eu ies sa imi limpezesc creierii prin oras. Intr-o ora ma intorc. Sa gasesc maxim o femeie cand ma intorc.

Un comentariu:

  1. Eu daca as gasi-o asa, m-as bucura. Cine nu isi doreste un astfel de cadou, daca mai e si vreo bunaciune. Fiind mai " pervers " in sex de felul meu am si facut astfel depropuneri fostelor......dar.....puta nimic. Oricum mai sper sa gasesc pe una care sa vrea asta, dar fara vreun PULARAU' ca nu e bine :)). In final iti mai zic ca acu' vreo 10 ani am avut o combinatie cu un cuplu. Se facea ca dadusem un anunt intrun ziar de profil, sincer numai stiu numele, dar era unul dintre acelea care au invadat piata dupa revolutie si la care eram abonat, ca deh, mai trebuia uneori sa ma cultiv si s-o cultiv :)) Chiar am avut ce invata din istorisrile alea, mi-au deschis si mai mult fanteziile in materie de sex pe care le-am aplicat apoi si cu fetitele. Acum sa revenim la oile noastre, ziceam ca am dat un anunt, bun facut, intr-o zi ma suna o tipa, corbim la telefon se recomanda imi spune ca a gasit anuntul si ca ar vrea sa ne cunoastem, dar ca ea nu e singura......hopa :-? si imi zice ca vine impreuna cu sotul ei, daca sunt de acord. Am stat putin m-am gandit si am zis bine, dar am sa vin si eu cu un prieten, ca na sa nu fiu singur, cine stie peste cine dadeam. Asa ca l-am sunat pe un " GAY " un sa-i zic prieten sau mai bine zis pentru ca e un mare " MILOG " , dar asta are mai putina importanta, l-am sunat pe om i-am povestit cum sta treaba si am trecut la treaba, adica ne-am intalnit cu " porumbeii " si am venit la mine. Am luat ceva de baut asa sa fie mai atmosfera, am vorbit de una de alta, dar intrun final am trecut si la fapte. primul am fost eu, ca de era la mine acasa, m-am dus cu femeia in dormitor si am inceput treaba, dupa mine a intrat si milo, apoi dupa un timp am intrat amandoi, bine a mers si barbatasu cu noi. Si uite asa am inceput toti sa o luam la stanga pe tipa, unu in gura altu in pizda si ne roteam mai dadea si barbasu' la ea si cam tot asa. Pot pune ca a fost interesant astia cam cu asta se ocupau, adica aveau astfel de aventuri frecvent, ne povestisera ca au fost plecati pe la rusi si ca acolo mergeau la orgii de genu' asta, ea se bulea cu unii, el cu unele, erau super open mind(sincer eu nu as face asta cu nevastamea) oanenii erau chiar misto e avea vreo 35 de ani atunci pe cand eu aveam vreo 22-23 si el vreo 40, era destul de buna pentru varsta ei, na era nitel cam " batrana " , dar stii cum e gaina batrana face ciorba acra :))=)) acum sincer sa iti zic e si adevarat, inreun fel se fute o pustoaica si altfel una peste 30 de ani. cam asta fost treaba cu " porumbeii ". Bine ar mai fi una tot cam in perioada aia de bagabonteala, eu o ardeam pe una care era ea mai bagabontica asa, dupa un timp am mers intru club ( Dumars ) cu ea si cu inca vreo 2 prietene de ale ei, am luat o masa ne-am asezat, intre timp au mai venit si alte doua pitipoance eram eu la masa cu patru pizde de se uitau aia la mine ca la un peste, chiar veneau si ma intrebau cum sta treaba cu fetele sau le intrebau direct pe ele, in fine am stat in club am dansat am baut si apoi dimineata am plecat acasa, cu mine au mers doua dintre ele, dar nu cea de care zice ca o ardeam eu. Acasa a urmat ceva ce isi doreste orice barbat, na doua femei... zis si facut inceput s-au dezbracat femeile, m-au dezbracat si pe mine si am trecut la treaba, una ma sugea alta imi lua limba in gura dupa aia trecea cealalta le-am luat si la PULA ca na asta era important, e adevarat ca am bagat si eu botu' la savarine, dar pana la urma a fost ceva frumos... am dormit apoi toti trei imbratisati si fericiti. Deci am avut si eu doua aventuri de genu asta sa zic asa. Sincer mi-ar mai placea sa am doua odata, dar fara un barbat. Hai bafta ! LEON

    RăspundețiȘtergere