marți, 30 martie 2010

F1 - Australia

Sau ce Dumnezeu de tara o fi fost. Parca Australia. Am urmarit cursa de pe o televiziune straina, desigur. Doar nu era sa dau sa il aud pe Miky Alexandrescu, ca mai apoi sa borasc. Nu. Am decis sa nu mai fiu masochist. M-am felicitat pentru alegerea facuta. a fost o cursa plina de neprevazut. La inceput Fernando Alonso s-a bagat el ca un idiot ce e peste Button si s-au atins si din acea lovitura Alonso l-a pocnit si pe Shumy peste nas. Vorbesc serios. Asa se cheama partea din fata a masinii de F1: nas. Toti comentatorii ziceau ca nu e vina lui Alonso. Ba e. Pentru ca Button si-a pastrat traiectoria. Cel care s-a bagat cu rotile peste el a fost Alonso. Ce trebuia sa faca Button? Sa il lasa sa treaca? Sa se dea la o parte, iesind in tarana cu masina? Dar cine e Alonso? Regele? Pana la urma e o competitie. Sa depaseasca fara sa intre peste altii.
De acum incolo fiecare punct pierdut de Alonso va insemna un extaz pentru mine. Mi-am facut un nou scop in viata: sa il vad pe Alonso pierzand.
Dupa cursa asta, am doi noi favoriti: Button (care e foarte simpatic in afara cockpit-ului) si Hamilton (care conduce ca un zeu dar e cam irascibil cand e vorba de echipa lui). Shumy ramane nr1, dar pot sa am si eu favoriti la titlu, nu? Ca Shumy la ce masina de kko are, daca prinde locul 6-7 anul asta, e minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu