duminică, 14 martie 2010

Sa inceapa Marele Circ!

Azi pe TVR1 voi urmari cu neplacerea cauzata de comentariul lui Miky Alexandrescu prima etapa din Marele Circ. Go Schumi Go Go Go! Si sper ca favoritul lui Miky, Alonso sa piarda cat mai multe puncte anul asta. Am fost, datorita lui Michael fanul Ferrari si am crezut ca am sa fiu pana la moarte. Din pacate decizia de achizitionare a lui Fernando Alonso m-a facut sa intorc spatele echipei. De acum sunt fan Schumi si doar atat. La orice echipa ar fi, el o sa ramane pentru Formula 1 cel mai bun pilot din istoria acestei competitii. Faptul ca il mai vad inca un an inseamna pentru mine o mare bucurie. Asa am simtit cand si-a anuntat retragerea Gica Hagi. Ma uitam la driblingurile lui si sufletul imi era mangaiat.
Cred ca pentru multa lume reintoarcerea lui Schumi pe pista reprezinta si reintoarcerea lor in fata micului ecran. Cat a lipsit Michael (3 ani) nu am mai urmarit nicio cursa de F1. Probabil ca am sa fac la fel si dupa ce se va retrage definitiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu