duminică, 28 martie 2010

Vrajeala

Am vrut sa-mi instalez un program care sa-mi transforme Windows din engleza in romana, dar mi-am luat-o. Am inceput sa primesc tot felu’ de erori. Habar n-am ce soft era ala, dar macar m-am mai luminat dupa ce am intrat pe www.riscurilepirateriei.ro (P)



Da. Da. Lasati-ne cu vrajeala asta ieftina. Asa se zicea prin anii '90 ca daca iei nu stiu ce cd piratat de la tiganii de la Universitate risti sa iei virusi. Frectie. Nu e adevarat. Cu abureli din astea incearca ei sa isi vanda soft-ul? Mai bine ar reduce din pret. Cum sa dau 7 milioane pe un sistem de operare? (link).
Mai bine intru pe torenti. Oricum am ramas cu vechiul XP. Vista mi s-a parut petarda, iar pentru 7 tre sa imi iau componente mai noi in pc ca nu le mai vede pe astea (drivere doar de XP) si nu prea am chef sa fac asa ceva inca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu