duminică, 25 aprilie 2010

Alegeri conasule, alegeri

Cica Minca (parca e aia de la Loto, nu?) vs Teo.
Nici nu se pune problema. O aleg pe Minca. Asta daca as putea sa votez in acel colegiu. Defapt nici nu stiu care e colegiul sau in ce colegiu sunt eu si nu prea ma intereseaza. Dar daca ar fi colegiul meu, as vota-o pe Minca. De ce? Simplu. Nu am incredere in nimeni de la PDL. Poate sa candideze si Hagi din partea PDL si Bin Laden din partea PSD. Eu il aleg pe Bin Laden. Se zice ca Teo vrea. Mda. Sa zicem ca vrea. Ok. Parca si vad o discutie interna cu Teo la masa:
- Oameni buni, am o propunere: ......... (aici completati pe linia punctata)
- Da Teo, se face.
- Pai cand?
- Ei lasa, intai sa vedem cum e cu concesionarile alea, apoi sa reusim cu licitatiile celelalte si sa vedem cum mai facem cu aranjamentele alea si apoi bagam propunerea ta.
- Dar totusi cand?

Am eu un raspuns: la pastele cailor.
Mai exact exista alte lucruri mai importante la PDL decat initiativele parlamentare ale lui Teo. Inatai sa mai inlocuiasca niste primari cateva borduri, sa mai inlocuiasca niste garduri aiurea in tramvai (cum e in sectorul 4 unde sunt inlocuite garduri solide cu cele mai ieftine de pe piata care desigur ca in contract apar ca fiind extrem de scumpe), sa mai asfalteze strazi care sunt bune, sa inlocuiasca linii de tramvai care nu erau defecte. Intai astea. Apoi vine si initiativa lui Teo prin 2034. Probabil ca atunci o sa fie si Teo la al saptelea mandat. Dar macar o sa se miste ceva in tara asta. Prin 2034.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu