vineri, 30 aprilie 2010

Muuuuviz aprilie 2010

Capitalism.A.Love.Story.DOCU.DVDRip.XviD-SAPHiRE
10/10 - Daca nu stiati pana acum imputiciunea de capitalism, aflati din acest film. Eu stiam de mult.

Chloe.LIMITED.DVDSCR.XviD-ViDA
10/10 - Nu te pune niciodata cu curvele pentru ca te vor "arde". Nu doar tu le "arzi" pe ele :))) O nevasta banuieste ca sotul ei o inseala si angajeaza o cura sa il seduca. Mai bine nu o facea, desi ...

Cop.Out.R6.LINE.XVID-PrisM
8/10 - Bruce Willis nu a imbatranit deloc. Inca face filme bune. Tracy Morgan e super amuzant. Genial!!!

Crazy.Heart.2009.BDRip.XviD-iMBT
9/10 - Rolul care i-a adus Oscar-ul anul asta lui Jeff Bridges. Fain film.

Dear.John.2010.DVDRip.XviD-ARROW
3/10 - Cica de la creatorul lui "Notebook". Cand am auzit asta, l-am vazut instantaneu. Mare greseala. O porcarie.

Defendor.2009.DVDRip.Xvid.AC3-Rx
3/10 - Film de mana 14. O aberatie. S-a tampit si Woody Harrelson. :(

Edge of Darkness R5 LINE XviD-MENTiON
9/10 - Vad ca nici Mel Gibson nu e un mosh :)) Dar povestea clasica m-a enervat. Ii moare fiica si el se duce sa o razbune. Mdea.

Everybodys.Fine.DVDRip.XviD-NeDiVx
8/10 - Simpatic. Robert De Niro a imbatranit si joaca rol de mosh. Era si cazul la varsta lui. Nu-l mai vad cu un pistol in mana. Poate doar cu un baston. Kate Beckinsale prea buna !!!

Extraordinary.Measures.DVDRip.XviD-ARROW
10/10 - O poveste clasica dar jucata foarta bine de Brendan Fraser si Harrison Ford. Un film deosebit.

Fix.2008.DVDRip.XviD-aAF
5/10 - A luat nota de trecere pentru ca joaca Olivia Wilde in el. In rest, o petarda.

From.Paris.with.Love.R5.LINE.XviD - MENTiON
10/10 - Ca joaca John Travolta in el nu m-a incantat foarte tare. Imi place dar prea s-a ingrasat si cu chelia aia si cu cioc e oribil. A fost interesant sa-l vad pe Jonathan Rhys Meyers in alt rol decat cel din Tudors. Cum alerga el in tot orasul cu vaza aia cu droguri in ea. Hilar !!!

I.Am.Virgin.2010.DVDRip.XviD-SPRiNTER
1/10 - Nu. Nu recunosc nimic :)) O tampenie de film. Am dat pe repede si l-am vazut in 20 de minute in loc de 90 de minute. M-am oprit doar cand era acolo o buca sau o tata ceva. In rest ... TAMPENIE!!! Am crezut ca e o comedie. Au facut de RAS banda pe care au filmat.

Leap.Year.2010.DVDRip.XviD-ViSiON
9/10 - A luat asa nota mare pentru ca joaca Amy Adams in el :X:X:X:X

Nine DVDSCR XviD-NEPTUNE
5/10 - Slabut. Credeam ca e un musichall mai interesant. Nope.

Old.Dogs.DVDRip.XviD-DiAMOND
6/10 - Noroc cu Robin Williams ca a mai salvat filmul, ca in rest ... ma abtin.

Shutter Island R5 LiNE XviD-IMAGiNE
1/10 - N-am rezistat mai mult de 30-40 de minute la el. Atmosfera prea apasatoare si ma asteptam eu ca el sa fie nebun defapt. Prea avea viziunile alea ciudate. Mi-a zis un amic finalul. Era de asteptat.

The.Bounty.Hunter.R5.LINE.XviD-MENTiON
4/10 - Inca un film cu taranca de Jennifer Aniston. Nu mai scapam de asta? Nu se mai duce la sapa?

The.Imaginarium.of.Doctor.Parnassus.DVDRip.XviD-ALLiANCE
1/10 - Cred ca au facut filmul asta la o betie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu