miercuri, 19 mai 2010

Vladescu, frate!

link
Cam asta a scris zoso despre vladescu si mogul. Am zis ca nu mai citesc blogurile, ca tre sa ma trag pe maini pe urma, dar na, m-a mancat in cur. Eram prea plictisit si am zis ca am de ales intre Bianca lu' Bote si zoso si am ales zoso. Data viitoare aleg Bianca, clar!
Hai sa analizam doar acest fragment din mult scremuta gandire zososciana:
Mi-a plăcut Vlădescu în seara asta. L-a lăsat pe dom’ profesor şi pe CurşiGurăMare să se agite, a zâmbit în barbă şi le-a dat palme peste ochi, ca la şcoală.

1. Pe Vladescu nu imi dau nici mucii verzi.
2. Daca am ajuns sa il comparam cu Voiculescu, e clar. Are 10 clase peste Vladescu.
3. Eu credeam ca zoso e platit sa fie portocaliu, dar am ajuns in ultimul timp la concluzia ca el chiar asta crede. E trist cand unui om ii pui in fatza un mar si o para si el zice ca e un vapor si o sula.
4. Auzi, le-a dat palme peste ochi. Nu imi place emisiunea Firei (defapt nu-mi place de ea) si de-aia nu am urmarit-o, dar am luat-o expres de pe net ca sa ma conving si eu cum le-a dat Vladescu palme peste ochi, ca la scoala. Daca e vorba de scoala, am ajuns la concluzia ca Firea profesoara l-a scos la tabla pe Vladescu, iar Vociulescu ii soptea lectia lui Vladescu, Vladescu spunand doar atat: "J'oublie mon cahier a la maison".
Asa ca zoso si alti bloggeri portocalii, ma intreb voi pe ce lume traiti? M-ati pus sa o suport pe Firea ca sa ma conving ca sunteti niste idioti? Stiam ca sunteti idioti si inainte de ziua de azi. Ar trebui sa imi ascult instinctele data viitoare si sa nu ma iau dupa toti prostii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu