vineri, 25 iunie 2010

No more mister nice guy

Am zis sa ma odihnesc si eu azi ca am fost plecat toata ziua si nu am dormit prea mult in ultima saptamana. La 15 m-am pus in pat. La 15.30 m-au trezit din somn bataile. Cei de sus bateau ceva cu ciocanul. Dar atat de tare de m-am si speriat cand m-am trezit. Nu e de ajuns ca in fiecare seara de la ora 22.30 la ora 23.30 fac sex de se aude peste 2 etaje cum rup patul ala? Nu e de ajuns ca ma culc dupa ora 24 din cauza lor? Acum nici la pranz nu ma mai lasa sa dorm? Parca eu stiam ca orele de odihna sunt 13-17 si 22-7. Vad ca in tara asta nimeni nu mai respecta nimic. Asa ca pot sa nu mai fiu baiatul cuminte care tace din gura?
Le doresc ca la fel, peste cativa ani sa bata cu ciocanul cuiele din cavoul copiilor lor.
Na ca am zis-o. M-am saturat sa nu gandesc rau. Nu mai exita pic de respect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu